Реклама на билетах и экране кинотеатра

Реклама на квитках

  • Рекламний блок: 74х105 мм
  • Тираж: 5000 екземплярів
  • Формат квитків: аркуш А4 складений в 4 рази
  • Кольори: повнокольоровий друк (4 + 4)
  • Папір: щільність 150-200 гр/кв.м
  • Метод роздачі: прикріплюється до чека квитка і віддається безпосередньо в руки, відвідувач не викидає квиток як мінімум до кінця сеансу.
  • Терміни роздачі: з першого до останнього числа місяця.
    Здача макетів: рекламні макети до друку приймаються до 25-го числа кожного місяця.

Дизайн макету: безкоштовно!
Для перегляду прикладу, натисніть на зображення праворуч.

Реклама на екранах

  • Демонстрація рекламних роликів перед фільмами у всіх залах.
  • Можлива реклама як у всіх залах, так і в будь-яких обраних.

  • Рекламні ролики на плазмових моніторах. У холі кінотеатру встановлено 5 плазмових моніторів, рекламні ролики на яких повторються кожні 30 хвилин з 10:00 до 22:00.

Чому реклама в кінотеатрі одна з найефективніших

01

Кількість відвідувань

Кількість відвідувань кінотеатрів з кожним роком зростає. Випускається набагато більше фільмів, ніж будь-коли раніше, тим самим, у глядачів з'являється більше варіантів вибору і більше приводів частіше ходити в кіно.

02

Уважна аудиторія

Походи в кіно - це щасливе проведення часу з сім'єю та друзями, де споживачі хочуть, щоб їх розважили. Вони знаходяться в настрої, сприйнятливому до рекламних повідомлень.

03

Молода, активна та забезпечена аудиторія

Кіно є особливо важливим для підлітків та молодих людей, які ходять сюди часто та в великому складі. Це більш молода, забезпечена, активна частина споживачів, що являється надзвичайно привабливою цільовою аудиторією для реклами.

04

Позитивна реакція на рекламу

Впровадження в кінотеатрах елементів реклами не пройшло непоміченим для споживачів, і вони нічого не мають проти. Як виявило дослідження, чим частіше люди ходять в кіно, тим вище прийняття ними реклами в кінотеатрі.

05

Ресторани і магазини

Походи в кіно часто супроводжуються відвіданням магазинів та ресторанів, тим самим надаючи взаємодоповнюючі рекламні можливості. Так, на питання, що вони робили безпосередньо до або після походу в кінотеатр, 43% респондентів відзначили відвідування кафе і ресторанів швидкого харчування і 14% повідомили про відвідування магазинів.

По всім питанням щодо розміщення реклами в кінотеатрі


(097) 779-77-69


info@afisha24.com.ua