Реклама на квитках
- Рекламний блок: 74х105 мм
- Тираж: 5000 екземплярів
- Формат квитків: аркуш А4 складений в 4 рази
- Кольори: повнокольоровий друк (4 + 4)
- Папір: щільність 150-200 гр/кв.м
- Метод роздачі: прикріплюється до чека квитка і віддається безпосередньо в руки, відвідувач не викидає квиток як мінімум до кінця сеансу.
- Терміни роздачі: з першого до останнього числа місяця.
Здача макетів: рекламні макети до друку приймаються до 25-го числа кожного місяця.
Реклама на екранах
- Демонстрація рекламних роликів перед фільмами у всіх залах.
- Можлива реклама як у всіх залах, так і в будь-яких обраних.
- Рекламні ролики на плазмових моніторах. У холі кінотеатру встановлено 5 плазмових моніторів, рекламні ролики на яких повторються кожні 30 хвилин з 10:00 до 22:00.
Чому реклама в кінотеатрі одна з найефективніших
Кількість відвідувань
Кількість відвідувань кінотеатрів з кожним роком зростає. Випускається набагато більше фільмів, ніж будь-коли раніше, тим самим, у глядачів з'являється більше варіантів вибору і більше приводів частіше ходити в кіно.
Уважна аудиторія
Походи в кіно - це щасливе проведення часу з сім'єю та друзями, де споживачі хочуть, щоб їх розважили. Вони знаходяться в настрої, сприйнятливому до рекламних повідомлень.
Молода, активна та забезпечена аудиторія
Кіно є особливо важливим для підлітків та молодих людей, які ходять сюди часто та в великому складі. Це більш молода, забезпечена, активна частина споживачів, що являється надзвичайно привабливою цільовою аудиторією для реклами.
Позитивна реакція на рекламу
Впровадження в кінотеатрах елементів реклами не пройшло непоміченим для споживачів, і вони нічого не мають проти. Як виявило дослідження, чим частіше люди ходять в кіно, тим вище прийняття ними реклами в кінотеатрі.
Ресторани і магазини
Походи в кіно часто супроводжуються відвіданням магазинів та ресторанів, тим самим надаючи взаємодоповнюючі рекламні можливості. Так, на питання, що вони робили безпосередньо до або після походу в кінотеатр, 43% респондентів відзначили відвідування кафе і ресторанів швидкого харчування і 14% повідомили про відвідування магазинів.